Senarai Terkini :
Home » » Rumah Anak Yatim Darul Aitam

Rumah Anak Yatim Darul Aitam

Written By Unknown on Monday 6 January 2014 | 23:18



PENGENALAN :

Rumah anak yatim ini telah ditubuhkan dua tahun lepas oleh pengetuanya Ustaz Arif.

JUMLAH ANAK-ANAK YATIM - 35 ORANG (SEMUA LELAKI) UMUR - 7 TAHUN - 15 TAHUN
ANGGARAN PEMBELANJAAN SEBULAN - RM6000
JUMLAH PEKERJA SEPENUH MASA - 2 ORANG TERMASUK PENGETUA

SUMBANGAN :

Pada yang ingin menyumbang, boleh bank in terus ke akaun Ustaz Arif di 162553056532 (Maybank) atas nama Htay Paing @ Arif.

LOKASI / HUBUNGI :

Alamatnya
Rumah Anak Yatim Darul Aitam Tahfiz Quran
No 1, Jalan 16/2A,
Taman Wilayah, Selayang
Kuala Lumpur

Nama Pengetua - Ustaz Arif (016-6171484)

LAMAN WEB :


1 Share = 1 Sedekah :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2014. Rumah Anak Yatim - All Rights Reserved
Template Design by Creating Website Published by Mas Template